woensdag, augustus 29, 2007

langzaam maar zeker

Eindelijk, de living is weer leefruimte geworden. Gisteren hebben Lennert en zijn ouders boven de vloerbekleding gelegd. Nu alleen nog de plintjes in de kinderkamer en een deur en dan is ze af. Maar ik kon niet meer wachten, alles boven is gekuisd en de spullen voor onze spruit zijn naar boven gedaan.

Het is allemaal veel minder uitzichtsloos dan enkele dagen geleden. Bovendien begin ik morgen aan mijn nieuwe job in Virgo Fidelis. Dus dat is toch ook al een zorg minder. Ik heb mijn boeken al en de handleidingen. Morgen krijg ik mijn lessenrooster en mijn begeleidende mentor. Alles loopt dus vlotter dan ik had kunnen hopen.

Jammergenoeg heb ik het volgende bezoekje voor de echo op 30 augustus moeten verplaatsen naar 19 september. Het zal wat prutsen zijn om een moment te vinden wanneer Lennert en ik vrij zijn want we moeten ook langzaam aan de geboortelijst opstellen. Toen ik enkele dagen geleden naar de Fun ging zeiden ze al dat ik aan de late kant was. Zot he, ik ben nog maar 5 maanden ver (bijna 6) en die lijst zou er ten laatste in de zesde maand moeten liggen. Gelukkig hebben we niet zoveel om erop te zetten.

Wat we wel al hebben beslist is het figuurtje voor de suikerbonen. Zondag zijn Jelle en Elise bij ons langsgeweest en we hebben 4 figuurtjes gekozen, zodat iedereen wat wils heeft. Om de kosten te drukken gaan we ze zelf maken dus ik weet wat te doen in de herfstvakantie. Ik zou zeggen alle hulp is welkom maar dan kennen jullie de naam al dus ik doe het zelf wel. Hehe Nu nog wat brainstormen over het geboortekaartje en dan zal de school weer al mijn aandacht opeisen. Verder is er geen nieuws, buiten het feit dat we nog steeds adressen aan het verzamelen zijn, dus aarzel niet om te reageren.

kus lesley en co