woensdag, juni 13, 2007

terug aan het werk

Eindelijk, weer aan het werk. Het doet echt deugd om mijn gedachten te kunnen verzetten. En geloof mij, daar zorgen mijn leerlingen zeker voor. Ondertussen weet heel de school dat ik zwanger ben dankzij een leerling die tijdens mijn ziekteverlof het een en ander had opgevangen. Natuurlijk moeten ze nu alle 3oo elk detail weten en worden er allerlei namen (of wat ervoor moet doorgaan) voorgesteld. Allemaal vragen ze wanneer ik in bevallingsverlof ga. Zo hard zitten ze met me in. hehe

De misselijkeid is gelukkig aan het wegtrekken alleen op de trein heb ik er nog wat last van. Het geschommel en af en toe een hinderlijke geur zijn voldoende om misselijk te worden. Zeker in een spitsuurtrein is dat niet altijd even aangenaam. Al heeft mijn directeur ervoor gezorgd dat ik volgende week een beetje kan uitslapen en een trein later mag nemen. Het merendeel van mijn examentoezichten begint pas van 10.10. Zalig even langer in bed kunnen blijven liggen. Want de vermoeidheid die blijft wel.

Verder is er niet veel te melden buiten dat ik deze vrijdag 24 jaar word en dat beide ouderparen en de meter en de peter elkaar dan gaan ontmoeten. Niet dat ik een wereldoorlog verwacht of zo maar het is toch even spannend. Ah ja, onze nieuwe matras is vandaag geleverd en onze zetels worden ergens volgende week geleverd. Dan is het huisje helemaal ingericht volgens onze smaak. Dat zal ongeveer nog 3 maand blijven en dan mogen we alweer gaan schuiven om plaats te maken voor het park, de wieg, luiertafel enz. Vandaag is ook het pakket van kind en gezin toegekomen met allerlei informatie over de bevalling en vooral, de aftelkalender. Daar keek ik het meeste naar uit. Per maand vind je er informatie over wat jij doormaakt en wat je baby doormaakt en je kan er steeds iets bijschrijven. Dat komt van pas aangezien ik nog altijd geen babyboek gevonden heb waar je voldoende kan inschrijven. Wie weet voor mijn verjaardag. (stille hint)

kusjes