maandag, augustus 20, 2007

Het neemt vorm aan...

Eindelijk zou ik zo zeggen; neemt alles stillaan een vorm aan...
Je kan nu toch al tussen de rommel door een vleugje van een kinderkamer herkennen. Eindelijk van het schilderen vanaf... Nu de nieuwe vloerbekleding nog leggen en dan is de kamer zelf af. Dan kunnen we beginnen met héél het huis terug op zijn plooi te laten komen.

Alles dat nu beneden de living aan het "bevuilen" is, is eigenlijk bestemd voor de kinderkamer... Koets, buggy, curverboxen, fietsjes, speelblokken, etc moeten allemaal naar boven. (Hoewel ik mij met het laatste nog wel zou kunnen amuseren denk ik :p)

Dan nog de meubeltjes en dan denk ik dat we volgende week onze geboortelijst wel gaan kunnen vastleggen. En dan is het aftellen...

30 Augustus de volgende echo... Ik kijk er al naar uit, echt waar...